Garantie en klachten
Garantie
We geven om onze producten en doen logischerwijs ons best om ze in topconditie bij je af te leveren. Soms gaat een bestelling echter kapot tijdens het transport of gebeurt er iets anders dat leidt tot een garantieclaim. Volgens de wet ben je verplicht om het defect binnen twee maanden na ontdekking aan ons te melden. Als het defect onder de garantie valt, repareren of vervangen we het gratis.
Klachten
Bij een klacht dient de consument eerst contact op te nemen met Voldt. Bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden, dient de consument zich te wenden tot de Stichting WebwinkelKeur (www.webwinkelkeur.nl), die kosteloos bemiddelt. Indien er geen oplossing wordt gevonden, heeft de consument de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de Stichting GeschilOnline (www.geschilonline.com), waarvan de uitspraak bindend is en zowel door de ondernemer als de consument wordt aanvaard. Het inschakelen van deze geschillencommissie brengt kosten met zich mee die de consument aan de commissie moet betalen. Het is ook mogelijk om klachten in te dienen via het Europese platform voor onlinegeschillenbeslechting (ODR) (http://ec.europa.eu/odr).